Главная / Новини / Вартість автоцивілки підвищено, а страховики відмовляють у виплатах? Гаряча лінія щодо діяльності страхових компаній продовжує роботу.

Вартість автоцивілки підвищено, а страховики відмовляють у виплатах? Гаряча лінія щодо діяльності страхових компаній продовжує роботу.

З 1 червня 2014 року в Україні анонсовано підвищення вартості автоцивілки — обов’язкового страхування цивільної відповідальності перед третіми особами на випадок ДТП. Також, як зазначають експерти, чимало страхових компаній будуть затягувати виплати страховок, а деякі можуть збанкрутіти.

А що з цього приводу думають споживачі послуг? Більшість громадян вважає , що страхові компанії втратили совість!

На сьогоднішній день не рідкість , коли страхові компанії відмовляють своїм клієнтам у страхових виплатах та щорічно нарощують борги.

Найчастіше страховики, які продають «автоцивілку» не виплачують жодного відшкодування потерпілим. У зв’язку із цим, лише за останні 4 місяці поточного року Моторне транспортне страхове бюро України змусило страхові компанії виплатити потерпілим 6,3 млн.грн.

Згідно останніх даних до Бюро надійшло біля 400 скарг. Більше всього клієнти скаржаться на знижені виплати та їх затримки. Але навіть на такі аргументи страхові компанії знаходять собі виправдання. Вони стверджують, що вся справа в девальвації гривні. Адже, в основному страховики здійснюють виплати саме за вартість запасних частин. А їх ціни прив’язані до курсу іноземної валюти. І це тільки початок. Девальвація гривні почалася тільки наприкінці лютого цього року, тому збитки повною мірою поки що не визначені.

Наразі, страхові компанії знаходять масу причин за якими вони не можуть виплатити відшкодування. Виходячи із ситуації, Моторне транспортне страхове бюро України рорекомендувало страховикам підвищити ціни на продажу товарів. Однак, компанії категорично відмовляються від цього. Кажуть , що бояться втратити клієнтів.  Для того, щоб провчити страховиків, в Моторному бюро пообіцяли збільшити з 1 червня відрахування до Фонду захисту потерпілих. На думку фінансистів прийняті міри до СК відіб’ють в них бажання продавати «автоцивілку». До того ж, лише за останніх шість місяців в Україні збанкротували біля десяти компаній . Всі вони були не в змозі розраховуватись ні з фондом, ні з потерпілими. Експерти, підсумовуючи ситуацію заявляють, що наразі звертатися за купівлею страхування ризиковано, а подальша ситуація буде цілком залежати від політики власників страхових компаній і поведінки державного регулятора послуг.

Що ж робити споживачу страхових послуг? До кого звертатися по допомогу в критичній ситуації? Як перевірити обіцянки страховиків і до яких компаній краще ніколи не звертатись?

Які права має споживач в тій чи іншій ситуації? З чого починати боротьбу за свої права?

Активісти ВГО “Об’єднання Богдана Хмельницького”, правозахисники та юристи вирішили досконально вивчити зазначені питання, спільно з громадськістю знайти відповіді та розробити дієві шляхи для вирішення проблем.

ВГО “Об’єднання Богдана Хмельницького” оголошує про створення гарячої лінії щодо роботи страхових компаній.

Кожен дзвінок — це безпосередня думка громадськості, боротьба із зухвалістю і неповагою, консультація правозахисників і реальна фахова допомога!

Детальна інформація

за телефоном гарячої лінії

Об’єднання Богдана Хмельницького:

моб. 067 373 33 36

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показанОбязательные для заполнения поля помечены *

*

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: